Nu är drömmen verklighet!

Glass & Astrid Lindgren funkar! ;)

Publicerad 2013-12-26 08:52:22 i Allmänt,

Uppe tidigare än vanligt efter en natt med en sjuk Edvin som legat i hög feber och hostat! Elina har sovit hela natten så det var ju skönt att hon slapp öronontet inatt...
Nu precis så packade sig syster och gänget iväg mot tåget och det blev ganska tomt måste jag säga. Eftersom vi alla blivit sjuka så är det ju förstås lite skönt också när det är lugnare. Barnen orkar ju koppla av på ett annat sätt. 
Det har varit en kanonvecka med fart & fläkt. Var till Marbella och kikade nere vid puerto banus. Fina båtar och bilar. Butikerna längs promenaden var inte heller så dumma...;)
Fint var det men jag skulle inte vilja bo där. Trivs väldigt bra där vi bor nu får jag nog lov att erkänna!
Ätit ute, shoppat klappar och förberett inför julafton med all julmat och så. Kom  inte undan utan att det blev aningen stressigt där en stund. Men värre hade det vore om vi bott i Sverige där det ska hälsas på både här och där!
Barnen har ju inte riktigt hunnit med att leka med sina klappar eftersom dom härjat med kusinerna och blev sjuka mitt i allt så...ja, vi får se vad dom orkar med idag!
Sjuka familjen får nog försöka släpa sig mot farmacian nedåt gatan för att inhandla lite febernedsättande tror jag. 
Dagen verkar bli kanonfin så det är lite trist att vi är sjuka. Men tror nog dom mår bäst av att vara inne nån dag nu när de mår som de gör.
Våran dag får bli farmacia, hem & mysa med glass och lite Astrid Lindgrens filmer!! Gött!
 
Ha en fin dag alla så ska jag se om jag kan slänga in en och annan bild ikväll!
 
Kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-26 20:13:39

Låter bra det med en smula vila med sjuklingarna.Sen ladda hårt inför nyår.

Svar: Blir mycke vila och ett väldigt lugnt nyår! :)
Kimmi

Postat av: Stefan

Publicerad 2013-12-26 21:24:29

Hej glömde skriva avsändare på kommentaren förut så nu vet du att det var jag .

Svar: Misstänkte de..
Kimmi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela